לילי -תובנות אישיות על תנועה וחנייה ולסיום בקשה

הכיבוש משחית אמר פעם ישעיהו ליבוביץ' ז"ל ובאופן הפוך העיסוק בהסדרת החנייה משפר את מידותי האישיות – לפחות באופן זמני. אני אדם שקשה לו באופן בסיסי לקבל חוקים ובטח באופן אבסולוטי אבל העמידה ליד העמודונים מלמדת אותי משהו:

  • אני רואה אמא עוצרת רק לרגע – (לא חונה) בצד השכנים הילדה קופצת מהרכב והנה ברגע פתיחת הדלת הרכב שנע בכביש נעצר שני תורי רכב מתקשים לחלוף זה על פני זה המתח עולה והכל רק מהורדה אחת.
  • אני מגלה שכשיש סדרן התנועה בכביש זורמת, ויש אפשרות אמיתית להוריד, להפרד ולהמשיך זה קל, גיליתי שזה גם מאוד מתאים לי שיניתי הרגלים. לפני יומיים לא היה אף אחד ב8 והיה עצוב לי לגלות כמה מהר נמחקים כל השיגינו כקהילה בתחום הסדרת החנייה. וזהו חוק טבע רכב חונה מייד מתרבה ככה זה מדבק יותר משפעת החזירים.
  • האם זה אומר שתמיד נהיה בתורנות , אם כן אני מזמינה את כל מי שמשתמש באזור ההורדה לתרום 40 דקות מזמנו כמה שיותר מוקדם, דוידי תרם משמרת בוקר והספיק לרכבת של 8:20 הסתבר שזה לגמרי אפשרי.
  • אם אנחנו לא רוצים להשקיע בתורנות האם זה אומר שאנחנו צריכים ללכת לכיוון העונש? מתחילים להדביק מדבקות שקשה להוריד על רכבים חונים? להלביש עליהם סנדל ולשחרר רק ב8:30 אם כבר אז כבר? לועד פתרונים!
  • אני גם חושבת על כל השאלות שאין לי כרגע עליהן תשובה: כמה רכבים באים לבית החינוך בכל בוקר? כמה משתמשים באזור ההורדה וממשיכים , כמה צריכים חנייה של פחות משעה וכמה שייכים לצוות בית החינוך וישארו פה כל היום? מהו הכיוון הדומיננטי כרגע מאיפה רובנו באים ולאן רובנו ממשיכים? כמה חניות בדיוק חסרות לנו? במילים אחרות עד כמה גרוע מצבנו? למזלנו דורון וכנרת הורים בבית הספר התנדבו לספק לנו תשובות לשאלות ביום חמישי הקרוב 25/10 נעשה סקר תנועה , לשם איסוף הנתונים צריך 3 מתנדבים שיכוונו את המצלמות בין 6:30 ל8:30 ובין 12:00 ל14:45. הנתונים שנאסוף יעובדו ע"י חברת בינהזולה בע"מ בהתנדבות. המתנדבים צרו קשר עם רחלי 052-2670800.

ומי שדילג לסוף כדי לראות מה הבקשה – הרי היא, כולנו עסוקים , עמוסים , ברמת התחושה והמציאות ובכל זאת אנו נדרשים לבית החינוך כדי ליצור תנאים אופטימליים לילדינו וזה רק מתחיל בהגעה בטוחה לבית הספר, בלי לראות מבוגרים מאבדים שליטה, אז קחו שנייה לחשוב מתי אתם יכולים לעזור כי אין דרך אחרת.

כתיבת תגובה

